מחווה לפוסט לו חיכיתי כל שבוע……."תיבת ההפתעות" כיניתי אותו……  התוכן שלמעשה עיצב את דרכי כיום…. המחיש לי את מחשבותי וחשף בפני ההגדרות והמינוחים מהם הפלגתי הלאה.

מפרסם קישורים, עדכונים ודעות שונות בנושאים מגוונים סביב תחום ניהול הידע (בעיקר בממשק עם  הסושיאל). תוכן ממקורות המידע השונים אליהם אני נחשף ושמח לשתף.

לשימושכם,

מדיה חברתית מול ניהול ידע. הדמיון והשוני בין שני התחומים. מאמר מצויין שפורסם ב – Harvard Business Review.

Social Media versus Knowledge Management

 

פוסט בשני חלקים – הטמעת ניהול ידע במוקדי שירות לקוחות.נחמד.

Implementing Knowledge Management In Your Contact Center – Part 1

Implementing Knowledge Management In Your Contact Center – Part 2

נקודה אישית – יש ערך סנטימנטלי לנושא. מזכיר לי נשכחות. ניהול ידע במערך השירות היה בעצם התחום שחשף אותי לכל נושא ניהול הידע

עשרה צעדים בדרך להצלחה. בד"כ נזהר מפוסטים מסוג זה, הפעם הכותב ריכז כבודה נכבדת של סיבות להצלחה

Knowledge Management Success Factors

פוסט שאהבתי. איך מנהלים את המודיעין אצלכם בארגון. מודל פשוט ולא מתחנף

Where is the Intelligence in Your System?

באותו עיניין. רק הרבה יותר רציני. ניהול ידע במגזר המודיעין ספר (עב כרס) להורדה. אמנם משנת 2003 אבל לדעתי עדיין רלוונטי

KNOWLEDGE MANAGEMENT IN THE INTELLIGENCE ENTERPRISE

פוסט ארוך המדבר על ניהול הידע בפתרון של בעיות מורכבות. דוגמאות טובות .  מוצא הקשר למאמר הראשון בפוסט הזה (זה מהרוורד)

Why Knowledge Management Didn’t Save General Motors: Addressing Com…

 

לקינוח – בואו נדבר קצת על המוח… שני סרטונים שאהבתי

שעשועוני מוח…. הרצאה טובה מטד

ההקשר של הסרטון לתחום ניהול הידע

Knowledge Management and the Divided Brain

 

 

זהו לבנתיים,

עדכונים שוטפים על פרסומים בנושא הארגון והסושיאל ניתן לקרוא בדף הפייסבוק שלי

 enterprise20coil

כתיבת תגובה