דף הבית < פורומים < לוח דרושים < דרוש בסוכנות היהודית

נושא זה מכיל 0 להגיב, ו 1 קול, עודכן לאחרונה סמל אישי odelia levi odelia levi – אודליה לוי לפני 4 שנים, 4 חודשים.

  • מחבר
    פוסטים
  • #2561

    משרה פנויה, 2014/פ-ח/60

    במערך השיווק דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים בכיר/ה בתחום השיווק הדיגיטאלי
    (The Hebrew job description is followed by an English one)
    תיאור התפקיד:
    1. ניהול פרויקטים בתחום השיווק הדיגיטאלי בהתאם למדיניות המדיה הדיגיטלית של הסוכנות היהודית (אתר Jewishagency.org, ,Facebook רשתות חברתיות וכד'), לרבות אפיון הצרכים, עיצוב חוויית המשתמש וקביעת סדרי העדיפויות לפיתוח, בדגש על ראיית השוק והלקוחות.
    2. זיהוי יוזמות והזדמנויות לשיפורים בפלטפורמת האינטרנט, ניתוחן מבחינת מורכבות ועלות, בשיתוף יחידת המידע הראשית (מערכות מידע), וגיבוש המלצות לסדרי עדיפויות.
    3. עיצוב מבנה אתר האינטרנט והנוכחות האינטרנטית של הסוכנות, בדגש על העיצוב הוויזואלי, תוך הטמעת קונספטים שיווקיים וחיבורם לתשתית הטכנולוגית.
    4. קידום פרויקטים בתחום הדיגיטאלי, לרבות, גישת עיצוב רספונסיבי, חיפוש באתר, תרגומים אוטומטיים, מבנה URL, קודי מעקב, וממשקים עם מדיה חברתית ושותפויות תוכן.
    5. ביצוע הדרכות שוטפות על השימוש באינטרנט למנהלים ועובדים ביחידה לשיווק, בעלי הרשאות לעריכת תוכן, בשיתוף יחידת המידע הראשית (מערכות מידע).
    6. ניהול צוות עובדים ו/או ספקים בתחום הדיגיטל, לרבות קביעת יעדים, מעקב ובקרה אחר ביצוע מול תכנון וניהול תהליך ההטעמה.
    7. עבודה שוטפת עם עורכ/ת התוכן הראשי/ת של אתר האינטרנט וצוות העורכים
    8. התפקיד בכפיפות למנהל/ת השיווק הדיגיטאלי, הנמצא/ת בארצות הברית.
    דרישות התפקיד:
    1. תואר ראשון בתחום רלוונטי – חובה. רקע אקדמי בתחומי הניהול והשיווק- יתרון.
    2. ניסיון בניהול פרויקטים שיווקיים במדיה הדיגיטאלית – 4 שנים- חובה.
    3. ניסיון קודם בניהול תקציב וצוות בתפקיד דומה – חובה.
    4. ניסיון באפיון ועיצוב פתרונות מותאמים לצרכי לקוח בתחום האינטרנט – חובה.
    5. ניסיון בעבודה עם מתודולוגיות עדכניות לניהול פרויקטים (Agile, Kanaban)- חובה.
    6. ניסיון בעבודה במספר אסטרטגיות שיווקיות שונות במקביל- חובה.
    7. ניסיון בעבודה בפלטפורמות וערוצי שיווק דיגיטאליים כגון CMS, DAM, WORKFLOW , SEO, רשתות חברתיות – חובה.
    8. עברית ואנגלית ברמה גבוהה- חובה. שפות נוספות – יתרון.
    9. תכונות אישיות: יכולת הנעת צוות, יכולת קבלת הנחיות, יכולת סתגלנות לנסיבות משתנות, תקשורת בינאישית מעולה, יכולת ירידה לפרטים, יכולת ניהול מו"מ, יכולת תיווך.
    10. מקום העבודה – ירושלים.

    סוג ההעסקה: ההעסקה הינה באמצעות הסכם 2014

    "הסוכנות היהודית שומרת לעצמה הזכות לבחור במועמד העונה על חלק או כל הדרישות לעיל".

    קורות חיים מפורטים, בעברית ובאנגלית, יש להעביר ליחידה למשאבי אנוש באמצעות אתר האינטרנט: http://www.jewishagency.org , תחת "הצעות עבודה", לא יאוחר מיום ה- 25.5.2015.

    חנן מור משה שיף
    יו"ר ארגון העובדים בפועל סמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל

    Position: Senior Digital Producer at “The Agency”
    Reports To: Director of Digital Marketing

    Who we are:
    • The organization that built a nation… and proud of it.
    • A global community of passionate, outspoken, and dynamic colleagues… who are often fun to work with.
    • We don’t take things personally, we take them passionately. We believe in our work, our ideas and our mission !
    • Leaders… great ideas can be born from any mind in the office(s) and polished by collaboration.
    • A stable bureaucracy that is striving to shed its brochures and become more AGILE and contemporary.
    • Passionate decent human beings. Bigheads and blowhards need not apply.
    • Mentoring. “Without continual growth and progress, such words as improvement, achievement, and success have no meaning.” –Benjamin Franklin (Need a similar Israeli and/or Russian equivalent.)

    Who you are:
    • You want to honestly brag to your friends and family that your work has meaning… and big enough to do something about it.
    • You have experience bringing easily distracted team members together and can keep them focused like a rock star kindergarten teacher. You believe “Cat Herding” is a more accurate description of your chosen profession and take hidden delight in using Jedi Mind Tricks when needed so everyone can go home at a decent time.
    • You built your career devising in-budget mission-critical solutions and rescuing at-risk digital media projects using only duct tape, a package of gum, and paper clips (before the manager’s or client’s head exploded).
    • You have comfortably managed and delivered on time simultaneously a buffet of digital media assets that included email, banners, microsites (desktop & mobile), partner site assets, and other random digital weirdness (someone threw in at the last moment) along with a full organizational site refresh. After it was all live, you continued to be cool (like Elvis cool) supervising revisions (twice) and then re-launched everything.
    • Your have explained the intricacies of technology platforms, development languages and digital marketing trends in layman's terms to executives so they could dazzle their friends over dinner. You’re also proud of your ability to verbally translate between Management Wookiee (Star Wars) and Developer Klingon (Star Trek).
    • People suspect you’re “on the spectrum” because of your ability to recall dates and details of projects.
    • You have proficiency illustrating and documenting the components and dependencies (content & technical) of your projects and ensuring that they still adhere to the original goals. You understand that everyone’s career is in your hands.
    • You enjoy being the daily diplomatic envoy between the Account, Creative, Media, Legal and Billing departments and truly believe that if you were able to lead the UN, there would be world peace.

    Education/Experience/Knowledge
    • 4-6 years of digital production or related experience working with or in large organizations.
    • Fluency in Hebrew and English… Russian is not required but would be a plus
    • Current Digital/Online technology (CMS, DAM, workflow) and marketing channels (Social, SEO, Email, etc).
    • Experience developing for within multiple campaign strategies (conquest, (re)engagement, re-targeting, etc.
    • Contemporary PM methodology (Agile, Kanban) and software development (H5, Mobile, Cloud, etc)

    P.S. We don’t care what your political affiliation is or how religious you are… just be comfortable with yourself and others around you.

    Responsibilities

    • Reports to the Digital Marketing Director
    • Turn the central digital marketing operations team into an engine. This team is responsible for the jewishagency.org structure from user experience and visual design to code. This platform houses all content and functionality that’s been deemed a priority for the organization and aligns with the Digital Vision. (The Digital Marketing Director sets the priorities with senior management.)
    • Be the organization’s resident expert for the jewishagency.org – the new platform and the old site – including all functional and/or technical considerations, the content management system and templates, all usage across regions and Content Units, content migration, responsive design approach, on-site search, automated translations, URL structures, tracking codes and all interfaces with it, e.g., social media, systems, content partnerships.
    • Manage the jewishagency.org platform: 1) fixing bugs, 2) scoping and executing enhancements to this platform, e.g., on-site search, and 3) scoping and executing significant initiatives, e.g., a gated section of the site. In the near term, immediately assess the best way to execute approved 2014 enhancements.
    • Work collaboratively with subject matter experts across the organization, i.e., internal clients, on digital priorities. The central digital marketing team is expert on the platform and how to most efficiently and effectively leverage and evolve it.
    • Scope potential enhancements and initiatives to define the level of effort in order for senior management to determine digital priorities.
    • Deliver platform bug fixes, enhancements and significant initiatives on time and on budget.
    • Manage the digital marketing operations team: visual designer with an expertise in digital, a freelance user experience designer and the technology development company, currently eWave. Involves setting goals for the team and team members.
    • Work with the information technology (IT) department to replace eWave as the technology development partner by the end of 2015.

    To apply for this position, please contact lea at The Jewish Agency: leab@jafi.org.

אתה חייב להיות מחובר כדי להגיב לנושא זה.