דף הבית < פורומים < לוח דרושים < עורך ראשי למדיה דיגיטלית בסוכנות היהודית

נושא זה מכיל 0 להגיב, ו 1 קול, עודכן לאחרונה סמל אישי odelia levi odelia levi – אודליה לוי לפני 4 שנים, 4 חודשים.

  • מחבר
    פוסטים
  • #2562

    משרה פנויה, 2014/פ-ח/58

    במערך השיווק דרוש/ה עורכ/ת ראשי/ת למדיה דיגיטלית

    * בהמשך המסמך מופיע תיאור התפקיד בשפה האנגלית.

    תיאור התפקיד:
    התפקיד הינו בירושלים ובכפיפות למנהל/ת השיווק הדיגטיאלי הנמצא/ת בארה"ב.
    אחריות על קידום ומיצוב הנוכחות הדיגיטאלית הגלובאלית של הסוכנות היהודית, כמובילה, תחרותית ומקור תכני בעולם היהודי, בדגש על קהלי יעד בשווקים הבאים: צפ"א, ישראל, ברה"מ לשעבר, דרום אמריקה ואירופה.
    1. אחריות על עריכת התוכן של המדיה הדיגיטלית בשפה השונות, בתיאום עם צוות התוכן זאת, לצורך קידום המותג והתדמית של הארגון והגברת חשיפתו בקרב קהלי יעד שונים. אחריות עיקרית גם על כתיבה ועריכת התוכן בשפה האנגלית מתוך מטרה להגדיל את הקהל וערך המותג בקרב דוברי אנגלית.
    2. ניהול ופיקוח על תהליך הפקת והעלאת התכנים לאתרי השפות השונות.
    3. ניהול והנחייה (ישיר ו/או מטריציוני) של צוות עורכי הדיגיטאל בשפות השונות, ובעלי תפקידים נוספים, בכל הקשור לעריכת תוכן אינטרנטי, לרבות קביעת יעדים, מעקב ובקרה אחר ביצוע, כולל דיווח על התקדמות הצוות.
    4. הבטחת עקביות מסרים ותכנים ארגוניים מרכזיים באתרי השפות השונים, תוך מתן מקום לאדפטציות גיאוגרפיות מוכוונות קהלי יעד.
    5. גיבוש סטנדרטים כלל-ארגוניים של איכות תוכן בפלטפורמות הדיגיטליות השונות, ובקרה על התוכן המועלה ע"י גורמים שונים.
    6. בחירת ספקים ונותני שירות ע"פ הצורך וניהול ממשקי העבודה עמם.

    דרישות התפקיד:
    1. תואר ראשון בתחום רלוונטי – חובה.
    2. ניסיון מוכח ביצירת, כתיבת ועריכת תוכן אונליין ( כולל תוכן שיווקי) והיכרות מעמיקה עם פלטפורמות דיגטאליות שונות כגון: אתרי אינטרנט, מדיה חברתית ותקשורת אלקטרונית- 5 שנים חובה.
    3. ניסיון מוכח בכתיבה ועריכת תוכן ( כולל תוכן שיווקי) באנגלית לקהלי יעד בצפ"א- 5 שנים חובה.
    4. ניסיון בתפקיד ניהולי בתחום העריכה, כולל ניהול עובדים – שנתיים חובה.
    5. הבנה מעמיקה של היבטי התוכן במדיה הדיגיטאלי, לרבות יצירת תוכן, מערכות לניהול תוכן (CMSׂ, אופטימיזציית חיפוש SEO, וניתוחים שונים ׁׁ(כגון Google Analytics) – חובה.
    6. אנגלית ברמת שפת אם – חובה. עברית ברמה גבוהה – יתרון משמעותי. שפות נוספות – יתרון משמעותי.
    7. תכונות אישיות: יחסי אנוש מעולים, יכולות ארגון וביצוע גבוהים, יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות, יכולת הנעת עובדים ויכולת לעבודה בסביבה רב תרבותית.
    8. מקום העבודה: ירושלים.

    סוג ההעסקה: ההעסקה הינה באמצעות ההסכם הקיבוצי 2014

    "הסוכנות היהודית שומרת לעצמה הזכות לבחור במועמד העונה על חלק או כל הדרישות לעיל".

    קורות חיים מפורטים, בעברית ובאנגלית, יש להעביר ליחידה למשאבי אנוש באמצעות אתר האינטרנט: http://www.jewishagency.org/he/content/jobs, תחת "הצעות עבודה", לא יאוחר מיום ה- 25/5/2015.

    חנן מור משה שיף
    יו"ר ארגון העובדים בפועל סמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל

    Marketing Unit Seeks Editorial Director
    Position Description:

    Based in Jerusalem and reporting to the Digital Media Director in New York, the editorial director will be responsible for establishing The Jewish Agency's global digital presence as a leading, competitive online resource for content in the Jewish world, with emphasis on the following markets: North America, Israel, the Former Soviet Union, South America, and Europe.

    1. In coordination with marketing content team in order to ensure consistent messaging across platorms, carries primary responsibility for English language marketing writing and editing on jewishagency.org, with the goal of growing brand equity and audience in the English language market.
    2. Oversight and management of content process, production and flow on all Jewish Agency sites (various languages).
    3. Guidance and management of content editing team (all languages and locations) and consultants, as relevant, setting strategic goals, benchmarking and reporting on team progress.
    4. Quality assurance of appropriate, consistent organizational messaging globally, while localizing to each specific language and geography.
    5. Establishment of organization-wide online content standards, and monitoring of content sourced or uploaded to site by third parties
    6. Selection and management of translation vendors, tools, processes as relevant.

    Requirements:

    1. BA in relevant field – required.
    2. Strong online content creation experience (including marketing content, preferably on a multi-lingual, multi-national site) and strong familiarity with Web, social media, and electronic communication platforms – 5 years' experience required.
    3. Proven experience in English writing and editing (including marketing content) for North American Audience- 5 years' experience required.
    4. Management experience as an editor, including management of staff – 2 years' experience required.
    5. Deep understanding of the digital content field, including: content conceptualization and creation, content managements systems (CMS), search engine optimization (SEO), and data analysis (such as Google Analytics) – required.
    6. Native English speaker – required. Fluency in Hebrew – required. Other languages – significant advantage.
    7. Personal profile: excellent interpersonal and organizational skills, efficient self-starter and multi-tasker, ability to work in multiple time zones, ability to motivate others, and cultural sensitivity towards people of various cultures and backgrounds.

אתה חייב להיות מחובר כדי להגיב לנושא זה.